Privatliv tack!

Jag vet jag har varit väldigt off på bloggen, men först var jag sjuk och sedan blev jag sjuk igen och sen har de hänt för mycket saker så jag har inte haft tid eller ork för att skriva.

Men nu är det iallafall påsklov, och pågrund av bristande privat liv får jag inte skriva vad jag vill här i min blogg, vilket jag tycker är helt sjukt. Jag kan inte skriva allt jag gör på dagarna, kan inte lägga ut bilder eller ens berätta hur jag mår utan att de kommer missuppfattas och jag, eller någon av mina vänner får skit för det. Detta suger rent ut sagt och jag funderar på att ta bort bloggen men de känns hemskt. Och lösenordsskydda den känns ännu hemskare för ingen kan ju läsa vad man skriver då men men..

Idag ska jag iallafall till stan med linn iaf, vet inte vilka mer haha.. Bra där manda!

Igår var de en chilldag och de var behövande efter denna helgen! Men nu ska jag kolla klart på the hills och vänta på att alla ska bli klara :)

Kan skriva ikväll istället så blir de lite intressantare.

Pusshej snuttar



Kommentarer
Postat av: sandra (L)

nej gumman lägg inte ner bloggen, skit bara i vad de andra säger! jag älskar dig mest bästa vän

2009-04-07 @ 17:46:52
URL: http://listentoyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0