Black&white milkshake ♥

Gick ju som sagt till bankomaten med linn :) blev att ta ut pengar och sedan sticka till bk för en choklad och vanlij milkshake you just have to love it! Sedan påväg hem blev det telefon med bästa vän som klaga på att sin semla tappat grädde? fattade inte riktigt så får återkomma med den saken :) Jag och linn planerade sunne förut också! Ska bli så kul, nästa fredag bär det avMen men mycket att göra idag så får skriva en lista för att påmina mig!

♦ Plugga till engelskaprovet
♦ Göra frukost och sätta i en påse i kylen så jag snabbt tar med mig det imorgon
♦ Ringa mamma och påminna henne om att köpa jordgubbssaft
♦ Läsa ut bokrecensions boken
♦ Sova för engånsskull !

Men nu ska jag börja med det där pluggandet! Wish me luck ...

// määända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0