Jag står här i baren och väntar, väntar på mera alkohol (8) ♥

Kom precis hem efter en helhektiskt dagBörjade med att jag var uppe hela natten och pluggade på mitt engelska prov, och smart som jag är försover jag mig och missar provet och kommer inte till skolan förrän tjugo i ett. Blev en cigg sen spanska & matte :) rätt skönt ändå, sen blev de ner till navona med emelie och sandra och äta kycklingrulle. Mums! Linn kom sedan också och vi luffade runt nere vid coop ett tag, sedan skulle linn&emelie träna så jag följde sandra till centralen och sedan åkte jag hem :) Var hemma typ en timme sedan ut igen med sandra och linn, röka,bk och coop mitt liv

Nu sitter jag här och hjälper alla med matteläxorna eftersom jag har facit (h) Men nu blir de av med sminket fixa lite nudlar och sätta mig framför tvn. CSI om 20 minuter så får skynda mig. Hoppas ni haft en bra dag för det har jag haft! Överenergi (a)



ja suget efter sprit bara fortsätter komma!

// määända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0