till min bästa vän ♥

bästavän, hur ska jag kunna förklara med ord hur mycket du betyder för mig? ♥
seriöst, du är mitt liv. utan dig så känns det så jävla fel, som att mitt hjärta fattas, och jag får svårt att andas. du betyder mest för mig och jag hoppas att du kan förstå det någon gång.
2007, året då vi hittade varandra, men inte förren 2008 vi blev så tajta som vi är idag ♥ jag är jävligt tacksam att jag har dig i mitt liv, för utan dig hade jag inte kunnat skriva detta idag, jag hade inte funnits. du får mig alltid på bra humör, oavsett hur ledsen jag än är. jag har aldrig haft en bättre bästa kompis, du är världsbäst.
kommer aldrig glömma våra minnen tillsammans, gräddfighten, kmr du ihåg haha? när vi hade shorts och linne och sprayade ner varandra med grädde, så jävla kul♥ och när vi fick följa mannen med de stora ögonen, och vi fick välja vad vi ville i butiken. och alla människor vi har mött på bussarna, hur fan lyckas vi hjärtat haha! och alla underbara pratstunder, våra minnen stannar långt in i mitt hjärta ska du veta.
skratt,gråt,bråk och allt har vi gått igenom, men ändå så vet vi att vi klarar allting tillsammans, det är du och jag mot allt annat, tillsammans är vi starkast! ♥
men jag vet också att jag har varit en idiot och jag är så sjukt tacksam att du har förlåtit mig, även om jag inte har förtjänat det.
jag har alltid kunnat lita på dig, och du är den enda jag kan lita på. men det spelar ingen roll för jag behöver bara dig, för du ger mig styrka att klara av allting. du är sån underbar person, och jag hatar alla som gör något mot dig, haha du vet själv hur jag är när jag blir sur.
men jag kan inte få fram ord hur jävla mycket du betyder för mig, du är min allra bästa vän.
men jag gör allt för dig, du vet vart jag finns, jag lyssnar oavsett vad du vill prata om. allt för dig. du är som min syster, fan den bästa systern isåfall ♥
det är duochjag som ska flytta ihop, duochjag som ska prata skit om våra barn som ska bli tsm, duochjag till sommaren, duochjag som dör tillsammans.
med denhär korta texten hoppas jag att du förstår att jag älskar dig mest i hela världen bästa vän.



/ din sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0