Shulululu :)♥

Sitter här på matten och orkar inte jobba, ska på utställning i bilden snart också. Goda kakooor! :D
Men men,vaknade sent idag som vanligt sandra kom :) sen typ va jag hemma ett tag sen köpte cigg och sedan äta pizza en har jag bara börjat ta tag i skolan, inte långt kvar nu och måste ha 20 mer poäng så blir plugg idag efter ungdomsmottagnigen! :) hemma hos sandra i hennes säng hoppas ja (a). den e så mjuuuuuk ! men men. ska skriva lite på so nu innan utställningen. Vi får se när vi hörs igen, tills dess är de bara att leva livet ;)

Puss och kram!

Fler pussar o kramar till
emeliehjärtat och du börja sov och ät, så orkar du mer

Kommentarer
Postat av: emelie ♥

Du är för gullig mitt hjärta!

Tack, men jag klarar mig. Klarar mig alltid vid er vid min sida. Love you! ♥

2009-05-06 @ 15:37:04
URL: http://emeliten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0