happy sunday (v

Idag är de söndag då . Brukar alltid vara på dåligt humör på söndagar men inte idag. Vaknade med underbart humör fast lite ont i halsen. Så nu har jag ätit och tvättat naveln.

Igår var jag med manda hela dagen, Först så möttes vi vid 3. Då åkte vi till kvilletorget och köpte ananasjuice och bulle och satt på torget och solade och lyssnade på musik! Härligt ! Sen åkte vi till eketrägatan och tog 16 till hamnen, köpte cider och glass och låg i någon timma och solade där nere. Sen Gick vi hem till mej lagade mat och satt och prata till halv 9. Då gick vi ut med linn, tilda,jennifer,kamilan och jonas sen kom christian också. Vi åkte moppe och drack cidern. Mycket mysigt. Det blev ju lite konstigt/katastrof också men de blev ju bra på slutet (?). Men nu ska jag iaf hoppa in i duschen och sen sätta mig med musik i öronen och sola på altanen. Bloggar mer ikväll.

Många pussar & kramar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0