Long time no see

Inte uppdaterat sen tisdags ! :O Så får ju berätta allt då. I onsdags skolkade jag gympan som vanligt , gick på matten 9.40 sjukt tråkigt ! sen hade vi spanska lika tråkigt de . Sen hade vi bamba rast så åt snabbt sen solade vi och pratade med småbarnen på skolgården i två timmar, ( hade ingen so ) . Sen vare slöjd pisströk, men men, sen bara jag var hemma på kvällen och såg på tv för de blev så dåligt väder.
I torsdags hade vi elevensval, började halv 9. Satt med manda på bilden och målade med fingerfärg. Sjukt kul haha ! , sen bambarast den va la kul den också tror jag (a) .  Sen målade vi tavlor. Sen när jag skulle hem va jag utelåst ! suger va fan, så fick åka med manda till markland och hämta nycklar. Sen åkte vi moppe runt i sannegården typ :)
Igår (fredags) vaknade jag med bästa humöret, gick till skolan hade prov, sen matte, sen rast,sen lite gympa, sen svenska sen slutade vi :D, då skulle jag & linn pierca naveln ! Så jag linn jennifer och manda skulle åka och göra de, sen kom tilda me o hon skulle också :D så vi åkte buss in till stan sen spårvagn i en halv timma till skf. Skulle till ed´s.  men han va hur läskig som helst ! usch asso, o ingen ledig tid så åkte tbs till stan o tog på pelos ist :D jätte kul faktiskt men ont!!!. Sen åkte vi hem till tilda men va där i 5 min typ, sen åkte vi moppe . Typ i biskop o hamnen . Riktigt mysigt kallt men ändå :D , och idag vaknade jag vid 11. gick upp och kollade naveln och tvättade o sånt, sen åt jag o nu ska jag snart träffa manda, måste skynda mej o göra mej i ordning nu :D , så jävla fint väder! älskart ! :D:D:D (L) . Måste gå nu, ha de så bra !
Puuuuuusss (L)(L)

image9

Min och mandas panini och fanta i cannes (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0