Tisdag (v

Har inte kunnat blogga idag, har haft fullt upp! Först var de skola började 8.30, vaknade lite sent men hann ändå i tid :) Första lektionern var engelska, sen so, sen matte. Ingen gympa idag så två timmars rast sen spanska. Rätt segt, Men var rätt pigg på spanskan för jag och amanda gick hem på rasten och sov lite. Sen efter skolan ringde nicole mig och vi bestämde lite om valborg. Nya planer nu efter som allt sabbades. Sen mötte jag manda för en promenad i hamnen, vi gick och köpte bullar, sen skulle amanda sparka i en påse i vattnet och hennes sko flög i vattnet ! Så i en och en halv timma försökte vi få upp den, låg på alla bryggor, väntade och väntade, ramlade nästan i vattnet med! Men vi fick inte upp den :(. Så vi gick hem, sen kollade vi desperete housewives och åt pasta sallad, mums! Men nu ska jag kolla klart på brothers & sisters, älskar de av någon anledning. Börjar 9.40 imorgon, fast måste vara i skolan 9.30 :( , egentligen börjar vi ju 8.20 men jag skolkar alltid gympan av en anledning jag kanske berättar om någon annan dag, för de är ju egentligen ingen som vet säger ju olika till precis alla. Men nu ska jag kolla klart och sen krypa i säng. Viktig dag imorgon. Bloggar nog lite innan jag går till skolan imorgon :)

Puss & kram :*


image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0