Verkligen segaste dagen på länge (;

Sitter nu och pratar med amanda i telefonen och försöker bestämma vad vi ska hitta på idag. Väldigt seg morgon måste jag säga, har inte hunnit med så mycket ändå, plugg, datan och frukost är ju de ända :)
Har kommit på att jag är i behov av lite seriös shopping ! Inte ett ända nytt plagg i garderoben nu. Måste rensa ut allt jag inte använder och sånt också, kanske får göra det imorgon. Ska köpa gymkort på torsdag, då kan man ju iaf försöka få bort allt fett man har på kroppen ska bli riktigt skönt. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sluta vara så seg. Puss o kram :*



image3

Hittade den här tröjan på vinden igår, vet inte om den är snygg eller förfärlig kan inte bestämma mig, men den duger för mysiga hemmakvällar iaf ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0