ännu en underbar dag med tjejerna (L)

vaknade vid 3 idag, rätt segt drog mig upp och satte mig på köksgolvet och gnällde om att jag va trött. haha, sen fixade jag mig och sånt, åt lite indiskt som syster fixade , sen skulle jag träffa manda men hon va seg så jag drog ner till planen och träffa linn tilda emelie och jennifer <3. snackade lite sen köpte dem mat , så kom manda, så skulle vi till stan och hämta cider, så tilda hängde med :) . de gick ju bra så stack tbs till planen sen och bara satt och snacka och åt klubbor . sen stack jag emelie linn och tilda hem till christian. tilda blev skjuten av soft airgun och emelie fick massa stötar , alltså en bra kväll! haha neskoja bara men de va en underbar dag iaf (L). följde emelie hem sen och jag stack hem och åt och kollade lite filmer. nu sitter jag här helt död känner för att sova men orkar inte gå till sängen.. beställde två adidas tröjor nyss, ska bli kul att hämta dom snart då :D . jag har inga planer för imorgon, vi pratade lite om att sova hos linn men jag vet inte hur de blir med de ;). och jag ska vakna rätt tidigt för ett besök på solariumet och för att övertala mamma att betala mina nya tröjor ! :)vilket hon aldrig kommer göra men iaf .nu ska jag gå och lägga mig, men vi hörs säkert imorgon. ha de bra tills dess !

puuss :*



fick bära 24 st i min stackars väska, riktigt tungt blev de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0