;)

fredags : vaknade runt 8 och hade ont  överallt så ringde mamma som ringde haroula, så jag slapp va med på idrottsdagen .. :) . sen stack jag ner och kollade på ist, först på krokäng sen rambergsvallen. r'tt soft ändå förutom att jag frös som fan och hade ont då .. sen efter skolan så luffa jag runt lite och snackade i tele tills 5 , då kom manda hit o vi käka glass o gjorde i ordning oss, träffade linn köpte lite cider, sen kom tilda, sen sandra .. resten av kvällen är som en dröm hahaha kommer inte ihåg så mkt förutom att tilda hämtade mig när ja stack i väg och att jag inte mådde bra .

lördags : igår då så vakna jag o va skit bakis, usch säger jag ba, så jag drog mig upp snackade tele o såg lite paradise sen stack jag till manda och kollade på de där ist . sen käka vi kycklingrulle o sen hem till henne igen och så stack vi ut, mådde inte bra så va nog rätt tråkig men träffade massa folk iaf

söndag : haha idag ;) mamma väckte mig halv 3 , sen dess har jag duschat och ätit, och nu ska jag fixa mig och sedan dra med mig någon ner till bk, är svin sugen på glass :D . skriver kanske mer ikv , ha de så bra tills dess <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0