hejdå bloggen (v.

nu skriver jag de sista inlägget på ett bra tag, kommer sakna bloggen och alla männsikor här hemma i göteborg men ska bli skönt att slippa allt ändå (; . tittade på gammla bilder nyss, och nu förstod jag hur jävla lycklig jag är att jag har allt de här, dem underbaraste vännerna man kan tänka sig. alla minnen med allihop är obeskrivliga. små saker som blivit så stora att man säkert kommer minnas de hela livet, eller iaf ett bra tag framöver . . haha nu sitter jag här och blir lite sentimental, men jag saknar mina vänner ! visst träffade några av dem närmsta i förrgår och bästisen idag men finns ju dom man inte träffat på evigheter ! <3. men skolan börjar ju nästa onsdag och då får man ju träffa alla dom närmsta igen <33.

ska nog ta och äta något, och sen lägga mig i sängen och försöka somna. vilket jag aldrig kommer klara av. vi ska åka vid 9 imorgon så måste vakna typ halv 8. senast liksom .. men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mera, tankarna står still eller egentligen inte dom snurrar och snurrar men kan inte sätta ord på allt .. men ni får ha de bäst den här veckan, kommer hem på söndagkvällen så skriver väl ett kort inlägg då och sen massa bilder och detaljer på måndagen :)


puss och kram

/ mäända ♥

Kommentarer
Postat av: Kristin - En norrländsk brandman

Hej tjejen. Man för över pengar till min bank. Adda mig på msn: kristin[email protected] så löser vi allt. kram!

2008-08-12 @ 10:28:02
URL: http://kickans.blogg.se/
Postat av: sandra<3

Saknar dig gumman <3

får träffas snart

2008-08-13 @ 14:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0