(L)

tjena bloggen ! de braiga humöret har hållt i sig tills idag också ! <3 . igår så luffade jag hemma och såg paradise hotel tills 6, då mötte jag manda så vi stack till coop och träffade emelie och fick tbs min tröja o sånt, sen åkte ja o manda till sannegårdsberget, drack lite cider o snacka skit .. sen ner till pizzerian och käka pizza :) . sen buss till kyrkan o sitta där o klunka cider, sen när manda blivit riktigt lullig träffade vi linn tilda jennifer och emelie <3 . så gick vi ner till krokäng, sen cyklade alla ner till bk, sen hem till linn :) hade verkligen en mys kväll, satt på balkongen med levande ljus och satt o snacka skratta spela kort och tog massa kort ! sen innan jag och manda gick så spelade vi straffbubblan, och jag manda linn och tilda förlorade så vi fick springa runt i bh ett litet tag vid bussen o grejer , hahha .. sen hem och sooova .

nu sitter jag och väntar på att manda ska vakna så hon kan ringa mig, vi ska nämligen till backaplan idagen jag ska köpa jeans och väska och hon är med tvingad (; . men jag ska gå och platta håret nu så skriver jag mera senare ikväll eller när de blir  .

puuss :*



bjuder på den asso ! , kommer många mer bilder från kvällen sen, men har bara denna än sålänge (;
älskar er tjejer <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Härlig bild! :)



Vill du ha hjälp med att fixa en bloggdesign? Jag kan hjälpa dig! Läs mer här: http://hoslina.blogg.se/2008/july/jag-designar-din-blogg.html



Ha en bra dag!

2008-08-10 @ 14:17:09
URL: http://hoslina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0