lördag (:

är på ruggit bra humör idag ! fast de kommer säkert försvinna som vanligt .. men ändå :D . idag vaknade jag vid tolv, drog mig upp ur sängen på med shorts o tröja o stack till solariumet, solade i 20 min sen hem igen, duscha och sen fixat mig och nu sitter jag här framför datorn :) . är riktigt hungrig men de kanske man blir när man inte äter så mycket haha, men jag måste passa på att slippa äta för på tisdag åker jag och amanda till min farmor och då äter man hela tiden ! men iaf , ska ringa manda snart också men orkar inte gå och hämta mobilen .. åh jag är hungrig , kanske ska beställa pizza som vanligt? haha nejnej ska inte äta dags att tänka på annat . . det är lördag idag, vad händer ikväll ? själv blire film med mäända, tror jag de går att ändras . men asso jag måste äta något, ni får ha de så bra , skriver senare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0