mihi (a)

hej bloggen ♥

är ruggit trött idag faktiskt, känns som jag ska somna här på tangentbordet men jag tror jag klarar mig faktiskt :) . har ju inte bloggat på ett tag förutom igår då , men de händer inte så mycket, eller så händer de för mycket så de inte finns saker att skriva? hahha . men iaf, kan ju berätta om nrj i fredags, började vid halv fem hemma hos amanda, jennie linnea och mathilda fixade mitt hår och sminkade mig, sen fixade alla sig och vi tog lite kort och sånt, sen hem till mig och hämta cider och lite vodka .. sen möta emelie på eketrä, och på spårvagnen drack vi våra cider och hällde i lite vodka, så jag linnea emelie och tilda kännde av de nästan direkt ( så blir de om man inte ätit sen bamba haha ) . så vi skratta och höll på, sen i kön in till liseberg ser vi att vakter kollar i folks väskor så vi tog massa tröjor i min för att gömma våran älskade flaska hahah . väl där inne spårar de ur , tilda är asfull och kan inte kontolera sig kramar alla man träffar osv .. sen efter man skrikit sig hes på henne och blivit slagen ett antalgånger så får man nog men ingen annan orkar så man fortsätter haha, men sen helt plötsligt under en av olas låtar snurrar mitt huvud till och jag kan knappt andas och de känns som jag ska svimma, så linn och jennifer tar bort mig till en bänk och hämtar vatten som dom sen tvingar i mig, sen är resten av kvällen katastrof, vissa stunder skrattar man ihjäl sig och andra får man bara nog, minne för livet men kanske inte ett bra sådant ..

idag vaknade jag vid 2 av sms .. sen kunde jag inte somna igen , ätit lite sen dess och bara slappat, orkar inte göra något annat faktiskt . igår var jag först på middag sen stack jag till  manda och käka tacos och tittade på the voice, sen gick vi ut med linnea linn tilda och emelie, sen stack manda o vi tog massa kort, sen följde vi emelie, sen linnea sen hem haha , men jag skriver mera sen ..


haha fan va rörit allt låter, men men thats life !

puuusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0