myysdag (L)

nu har jag kommit hem från en sjukt härlig dag och kväll med tjejerna <3. först så gick jag till oslogatan och mötte jennifer som vanligt men de tog ju lång tid för när jag kom på slutet av min gata så smsade emelie och sa att jag skulle ta med hårspray så fick gå hem och hämta de , sen när jag låst dörren igen kommer jag på att jag glömt tjocktröja så in igen. sen till oslo och träffa jennifer gmn <3. gick mot kyrkan där vi träffade linn <3 gick och prata och sånt då ringde emelie så pratade med henne i telefon samtidigt som vi gick sen mötte vi henne nere vid itrim , då såg vi manda också och så gick vi in på coop och köpte tårta ! mums :D . sen triumf o köpa godis o pomfrites , sen in i alla affärer där nere typ, sen på bussen hem till manda träffade vi tilda gumman som vart i grekland (L) sen hem till manda och äta tårta, sen såg vi på prom night ! asbra film asså alla helt rädda . sen stack linn och tilda och köpte chips dricka o popcorn till alla så vi satte oss i soffan och snackade undertiden sen när dom kom satte sig alla där o vi snacka hela kvällen typ <3. sen följde jag jennifer hem och pratade med emil i tele <3 . och nu är jag hemma, ska gå och se om syster e hemma o höra om hon vill se på film. imorgon blir de stan med tjejerna, längtar ruggit för massa saker jag vill köpa nu asså !. och alltid speciellt när alla är i stan så himla mys då .

men jag skriver väl mera senare kanske ett inlägg vid 4 på morgonen som igår ? hahha , nämen skriver nog kanske har ingen aning faktiskt (L) är på riktigt bra humör nu faktiskt . :D. men men film va de som gällde puuuuusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0