rädd och trött :( <3

nä ingen dusch och sovande för mig inte ! utan jag måste sitta och vänta på att tvätten ska bli klar .. hate it . men jag e ensam hemma idag och behöver kläder tills imon så va ju tvungen att tvätta , och nu är de snart klart och bara de tråkigaste kvar att hänga upp allt , de e de värsta jag vet ! varför är torktumlaren sönder ! :'( hahahah . och jag hatar att duscha när de tvättas för då ändras de till varmt och kallt och strålen blir mjukare hahah .. menmen , är rätt stolr över mig själv nu också faktiskt , gick ut i köket för att hämta ett glas vatten när jag ser att en pärm med papper ramlat ut över hela golvet , och jag tänker ska jag strunta i de och låtsas att jag inte ser de och bara gå och lägga mig ? eller ska jag plocka upp de ? . jag valde att plocka upp de, och är i chock! om ni känner mig, eller rättare sagt om ni bott med mig vet ni hur jag är , jag plockar inte upp grejer inte ens om ja själv rev ner de! utan de e alltid någon som säger plocka upp ja ba aa sen, så gör jag de aldrig de funkar för mig liksom :P men nu plockade jag upp allt och är riktigt stolt :) . men nu är nog tvätten snart klar så måste hänga upp den ..

usch jag hatar att vara själv hemma, tänker på varenda skäckfilm jag sett tror jag hör saker som att de är någon någonstans liksom, hahahah helt paranoid är jag, kollar bakom mig minst 100 gånger hela tiden , har tillochmed en sax i fickan som skydd .. jag vet patetisk men jag e rädd som fan just nu ! men får väl dra mig ner till källaren nu , om inte en mördare kommer in och mördar mig innan kvällen och natten e slut så hörs vi imorgon !

puss och kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0