sista dagen på sommarlovet !

nu har jag äntligen orkat mig till datastolen ! haha . igår kväll låg jag och smsa till fyra och sedan hade jag ställt klockan på åtta, ( för att vänja mig vid skoltiderna ). men när den börja ringa imorse slängde jag den i väggen och somna om :). men vid halv tio fick jag sms så då leta jag fram den igen hahah . imorgon är de då skola, ska vara där klockan nio så får väl vakna runt sju, redan fixat så 5 personer ska skicka sms och ringa då, och mamma har lovat att dra mig upp ur sängen om de behövs ! haha jag är omöjlig på morgonen, (a) . men iaf, idag har jag inte gjort så mycket, legat kvar i sängen tatt en dusch och ska snart äta något tror jag. inga planer för idag, mys i hamnen ikväll bara om vädret tillåter (L) . och färga håret och funderar på en tripp till nk .. får se hur de blir med de ! . men nu blev jag riktigt hungrig och sugen på pasta sallad ! you just got to loove it ! hahah, skriver mera senare ,


puuusss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0