stress !

sitter och kollar på miljonärerna och plattar håret just nu , måste skynda mig om jag ska hinna med bussen fem över halv . de kommer jag aldrig hinna kom jag på nu haha , men iaf försöka går ju :). ska iaf till backaplan och möta mamma och hon ska köpa lite kläder till mig haha . sen ska jag hem och packa ! åker ju imon morgon. ska bli skönt att komma ifrån allt och mysigt att åka iväg och bara vara liksom .. sen blir de ju stockholm på lördag o kolla på the voice, ska väl bli kul. sen när man kommer hem är de ju bara två dagar kvar på sommarlovet ! fyfan säger jag bara , fast de ska ändå bli kul att börja igen, träffa alla och sånt .. haha nämen jag kan inte skriva mera nu måste skynda mig till bussen ! . men skriver senare när jag egentligen ska packa ;) .

puuusss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0