suprise !

jag e fortfarande vaken !! :D . hahah jävligt trött nu också faktiskt , men efter de inlägget sist så gick jag ut för att äta något, så kom syster hem så jag började ju klaga om min tvätt , så hon lovade hänga upp om jag kollade på film med henne så de gjorde jag ju :). den hette sex and breakfeast, rätt konstig film men den va ju rätt djup så jag fattade ju knappt plus att ja va trött så de kanske va därför? vettefan faktiskt :) . nämen nu ska jag verkligen sova , sen imon om de blir regn blir de shopping och sen film, men om de blir sol blir de solarium på morgonen sen sola resten av dagen och sen film ;) filmen e ju jäävligt viktig ! kanske ska ta o köpa mig en tårta också för jag är så bäst? (a) haha va självsäker jag e asso , nämen jag e dö sugen på tårta helt enkelt ! och måste man alltid ha en anledning till varför man äter tårta? tårta och tacos mina favvorätter helt klart ska satsa på dem imorgon ! men nu ska jag sova och drömma om allt jag ska köpa och all mat jag ska äta och om min emil (a) . ha de så bra allihopa

puusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0