the notebook , (v

fyfan , sitter här o gråter nästan . såg klipp från filmen the notebook och jag säger bara att de är den bästa kärleksfilmen asså . så jävla fin e den man gråter ju många gånger i den filmen ! älskar den , gick på den på bio när den va ny och efter de har jag väl sett den ungefär 100 gånger kan inte tröttna, världensbästa film ! hahah <3 nämen ja föredrar skräckisar egentligen men denna slår allt faktiskt , även fast stay alive och the hitcher bara får mitt hjärta att smälta (L) hahha , inte sånt man ska säga om dom filmerna? nämen the notebook , om du inte sett den gör de ! du kommer inte ångra dig de garanterar jag ! ♥

nu blir de direkt ner i sängen och sen imon ska jag ringa manda och tvinga henne se den filmen igen ! puss på de :*

ha en underbar natt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0