för lite sömn, för mycket tankar ..

jag är fortfarande uppe :) . borde sova förlänge sen om man ska vänja sig vid dem " vanliga " skoltiderna, men va fan de e faktiskt fortfarande sommarlov ! ska nog försöka sova nu, men tror inte det kommer funka för många tankar snurrar i mitt huvud.

ett år kvar i grundskolan, ett år kvar på bräcke, ett år kvar med klassen. Sen splittras vi, kommer man hålla kontakten? Kommer man glida isär ? bara att vänta och se, känns otoligt ledsamt att klassen ska splittras måste jag säga, vissa hoppas man ju är vänner förevigt. vissa har man redan förlorat, genom bråk och man har tappat kontaken, känns förjävligt måste jag säga ! vill bara lägga mig och gråta men är rädd att jag aldrig kommer sluta då så de gäller att vara stark och fortsätta kämpa, hur ont de än gör, hur svårt de än är att förlora någon man älskar. kan inte beskriva med ord hur jag känner mig, men kan ju säga att tårarna är inte långt i från, med gråten i halsen och tårar i ögonen så känns de som jag vill dö, försvinna och aldrig behöva känna såhär igen. men de är en del av livet, mitt liv även om jag förlorat någon som hade en stor plats i mitt hjärta, och jag tror om du läser att du fattar vem jag menar, och måste säga att du fortfarande har en enorm plats i mitt hjärta och de kommere du alltid att ha, oavsett vad som händer.

nej nu ska jag försöka tänka på annat, ta en dusch och sedan slänga mig i sängen kanske? får se vad som händer .,





gammal bild, samma vänskap, jag älskar er tjejer

jennie , mathilda, jag , linn och emelie <3.



lite nyare bild,

linn, mathilda, jag, jennifer och emelie <3.
vi bjuder stort btw !





har varit upp och ner har vart ett pusselspel
vissa bitar försvann så vi inte kunde ses
du ger mig hopp
du ger mig stryka
du såg mig drog upp mig tillbaks till ytan
kan inte tacka dig nog
det du har gjort var fint
kan inte tacka dig mer
än att jag ger mitt liv
kan inte fatta det som hänt
men vi växer av det

det finns dagar som jag tänkt: det ordnar sig
det finns dagar som jag kämpat jag ångrar mig
det fanns dagar när jag trodde att allt var slut
det finns kvar i mina tankar när jag blundar nu
kan inte tacka dig nog du tände gnistan här
kan inte tacka dig nog jag var en vilsen själ

det finns tider vi haft som man glömmer bort
det var gråt och skratt men sånt man glömmer bort
det finns minnen här som aldrig suddas ut
det finns bilder här som aldrig kommer dö ut

du har en själ av guld
och du vet att jag finns här för dig även om du inte ser
du är själet till att jag kunnat ta mig fram
du är värd en värld för mig .

du vet vem du är, och jag menar varenda ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0