what dosent kill you make you stronger

nu har jag ju inte skrivit något denna vecka .. haha . men de har inte hänt så mycket, i måndags var de skola, och sen efter skolan blev de stan men linn tilda emelie nicola och amanda, sen hem o käka, sen ut med linn och tilda och pallade lite grönsaker hahaha ;) . sen igår var de ju tisdag, va i skolan jäävligt segt faktiskt. sen efter blev de hem och fixa mig sen ut med manda och dricka lite .. haha blev lite smått full och satt och grät i timmar, men life goes on ! . idag vaknade jag runt halv åtta och bestämmde mig för att inte gå till skolan, så skrev de till alla sen somna jag o sov till åtta då övertala manda mig att jag skulle komma så gick upp o sen stack till skolan, jävligt trök och är inte på de bästa humöret gråten sitter i halsen och tårarna är inte långt ifrån. men nu är jag hemma iaf, ska ringa mamma och be henne köpa hem mat.  tror jag skriver mer ikväll.

puusss :*




grönsakerna vi palla i måndags (a)



tilda och linn <33



jag innan jag gick ut igår, hade lite trök så egopics it is !



lite söt ändå ? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0