<'3

du var mina ögon när jag inte kunde se, du var min luft när jag inte kunde andas. du var min styrka när jag var nere. du tvinga mig att kämpa när jag ville ge upp,  jag litade på ditt löfte om att du alltid skulle finnas till för mig. jag kände mig vilsen i allt du sa, och trodde inte en sekund på ditt prat om att allt skulle ordna sig. men du fanns där och fick mig att tro, att hoppas  att allt skulle bli bra en dag. du fick mig att tro att det finns en mening, en mening med allt. du gjorde så jag fick tillbaka min vilja att leva. för att göra de kortfattat du fick mig att må bra igen.
alla sömnlösa nätter liggandes i sängen, alla kvällar och dagar jag svalt tabletter, alla gånger jag stått på bron. den tiden är förbi tack vare dig. du gjorde att jag fick viljan. det jag känner nu är glädje och jävligt mycket tacksamhet. jag älskar dig sandra, you're my angel  ♥

Kommentarer
Postat av: Liindblom <3

gumman du fick mig att gråta nu men det gör ingenting (L) du är allt för mig! jag gör fan vad som helst för dig. jag älskar dig bästa vän <3

2008-12-23 @ 11:07:17
URL: http://listentoyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0