<'3

Du är den som gör så jag orkar med all skit som hänt mig. Du är den som jag klarar av att prata om alla problem med. Du är den som får mig att skratta när jag helst av allt vill gråta. Bästa vän du ger mig hopp och styrka. Du ser till att jag klarar det här. Jag finns alltid här för dig vad de än gäller så finns jag här. Offrar allt för dig. När allt känns svårt och du bara vill ge upp jag finns här då jag ska försöka torka dina tårar och låta dig gråta i mina armar. Jag ska försöka få dig på fötter igen. Jag vet att jag absolut inte är den bästa kompisen utan mer närmare den sämsta, men du ska veta att jag är hur glad som helst för att få vara din vän. Allt vi gått igenom tillsammans är ju fan mer än för en livstid egentligen. Jag hoppas verkligen att du alltid kommer att finnas i mitt liv för jag behöver dig för att kunna andas. Hoppar du hoppar jag.


Sometimes i wish i were an angel, sometimes i wish i were you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0