hatar dagen efter ..

igår var det ju då lördag :). vaknade relatift tidigt och satte mig vid datorn, sen sov jag lite och sedan åt jag julmat. efter det började jag fixa mig samtidigt som jag prata med sandra i telefon. vid 5 mötte jag manda och vi stack ner till dana och mötte tilda så åkte vi vidare till partille. drack påvägen och hämtade sedan mera cider. hade sjukt kul på bussen då tilda inte kunde sitta still och jag inte kunde sluta skratta haha. sedan in till stan och möta sandra och linn, sen möta mathildas kompis amanda och några av hennes kompisar och vi stack vidare till en fest. as kul i början, alla drack vi dansade på bänken rökte lite och hade askul. tills de blev kaos och några tjejer börja kaxa och det blev bråk, tilda blev slagen och amanda med. sedan blev min mobil snodd och vi stack därifrån in till vasa och käka på sibylla, ja har världens bästa bordsskick eller vad säger ni brudar ;). sedan tillbaka till festen men kommer inte ihåg mer, sov sedan i soffan med sandra och vi låg och prata ett bra tag(L). nu denna morgon har jag vart lite deppig för min mobil och bakis som fan.. men kom hem för 1-2 timmar sedan och har duschat och nu ska jag äta något och vänta på att mamma kommer hem med ny mobil :). Men jag skriver mera senare för jag måste äta, sjuuuukt hungrig!. ha de så bra sålänge :*

// mäända




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0