i will find my way..

det händer så mycket. jag klarar inte av det. de snurrar och snurrar och jag blir bara mer förvirrad. jag förstör mitt liv men de enda jag tänker är vilket liv? de jag vill är att få slut på de och jag vet inte hur jag behöver hjälp. jag klarar inte av att må såhär längre de måste ta slut. jag klarar inte av skolan, så hejdå gymnasium i göteborg.. alla känslor trasslar ihop sig så jag bara vill gråta. de har gått för långt de ska ta stopp. de ska bli förändring.
det kommer verka som jag förändrats men jag är fortfarande gamla vanliga manda även om det nu på ett tag kanske inte verkar som det. för de jag tänker nu är att jag måste ändra mig så om jag förlorar vänner pga de så får de bli så. för jag har inte gått vilse jag har bara valt en annan väg. en väg till en förhoppningsvis bättre plats där jag mår bra och allt är bra. ska antagligen byta nummer och allt annat men bloggen blir densamma där jag kan skriva av mig och få ut alla känslor. trött på de här nu trött på alla tårar. dem har tagit slut nu, att må dåligt är ute och att inte vara glad är bara inte okej. så jag tackar för mig och går vidare...



// mäända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0