in the end its dosent even matter

tjena bloggen

dan före dopparedan idag ju ;). vaknade vid halv ett och gick upp och fixade mig och sedan ut vid två ocg mötte manda och gick ner till dana, mötte linn och tilda & emelie sedan. i åkte in till allum, köpte julklappar, åt tacos , skratta massor. sen in till stan och köpa lite mer och presenter. och sedan hem. har precis ätit och slått in massa klappar. ska alldeles snart kolla lite film men orkar inte just nu eftersom jag känner för att skriva men har ingen aning om vad.. knepigt de dära :)

juste, heeemsk dröm inatt! usch asså mådde skit när jag vakna och tårarna bara rann. kändes så verkligt att jag trodde det var sant.

& bråk alldeles nyss, så mår inte direkt bra och behöver min bästa vän men hon sover :( men ska lägga mig under täcket nu. ha de bra skriver kanske mer sen

/ mända

Kommentarer
Postat av: Sandra (v.

Du får ringa mig när som helst det vet du om! jag älskar dig (L) jag blir inte sur om du väcker mig, för du har väckt mig innan hjärtat!

älskar dig bästa vän

2008-12-24 @ 10:28:00
URL: http://listentoyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0