jahapp

God jul får man väl börja med att säga. Hoppas ni får en 1000 gånger bättre julafton än mig iallafall..

Igår vid 12 alltså såfort jag vaknade så kom mamma in och berätta att min farfar hade fått hjärtinfarkt och att vi skulle åka dit. Jag vägra, låg kvar i sängen och lät tårarna rinna. Men efter ett tag gick jag upp och vi åkte iväg mot skövde. När vi väl kom fram ville jag inte gå upp till honom utan satte mig i ett väntrum vid pressbyrån i en och enhalvtimme. Sen gick jag upp, fick tårar direkt men satt där en halvtimme ungefär då åkte vi hem till farmor och åt sen tillbaka, satt där inne, satt ute i en soffa, gick och köpte godis, satt där inne igen och när klockan var 20 i 10 så var läget stabilt så vi valde att åka hem. Men efter 10 minuter ringer dom och säger att han inte kan andas så vi får vända och åka tillbaka, jag vägra gå in igen så satte mig i en soffa, sedan gick jag ut och pratade i telefon ett tag. Vid halv ett åkte vi hem igen och hela resan hem grät jag tyst så ingen skulle märka. Vi kom hem vid 3 inatt och har inte sovit någonting.

Men nu är de då julafton, ska inte fira. Utan vi har redan ätit julmat och ska få julklappar efter jul ist. Tårarna rinner nu och jag vill bara lägga mig och gråta men ska till mormor och se kalla anka sen iväg till skövde igen. Skriver när jag kan. :*

// mäända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0