julen är här :)

har precis kommit hem från en ute kväll med tjejerna som som vanligt har varit sjukt kul (L). började med att möta upp linn och tilda och manda på dana, sen vidare in till liseberg där vi mötte jennie och linnea. Sen in på liseberg, äta dounts, äta knäckäpple, gå runt spela massor skratta MASSOR!. sen äta igen :P sen drog vi till mcdonalds och luffa och träffa en johanna, riktigt trevlig. sen vidare med sexton till eketrä och gömma oss i bussen sen hem ;). lyckad kväll heltenkelt (L)



jag bjuder stort ..

längtar sjukt mycket till imorgon! ska bli så roligt, ska möta manda vid 5 sen in till partille, sen möta alla brudar i stan sen krööök (L) ska bli kul. men nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sedan lägga mig i sängen och se på film. ha de så bra så skriver jag imorgon ! :*

/ mäända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0