(L)

hej bloggen,

seeg dag idag orkade mig inte till skolan förrän elva, trööök hela dagen. sen hem och käka spagetthi sen ut med sandrahjärtat(L). förlåt för jag reta dig men va i behov av att bli på bra humör.. sen efter det träffade jag linn och vi stack till bk och luffa (L) sen kom dessan med haha. Men men.. kom nyss hem sitter och håller mig ifrån gråt, så ska försöka muntra upp mig själv liite senare..

Denna veckan, usch vad jag hatar den, samma sak varje år. 9,11,13 fyfaan asså. Men iallafall lever vidare även om de blir liite depp.

Fredag blir de utgång(L) längtar som fan.

// mäända

Kommentarer
Postat av: Liindblom

finns för dig (L) ett samtal bort så finns jag <3 jag älskar dig mest bästa vän!

2008-12-08 @ 20:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0