Lördag ('v

Godmorgon bloggen jag vaknade då nyss :) eller nej egentligen vid 11 men iaf.. Har hunnit duscha och äta frukost och sitter nu och funderar på vad som händer idag. Planerna är lite suddiga faktiskt, har tre olika att välja på och vet inte vad jag ska välja, första är då hemmakväll eftersom jag har blivit sjuk igen så massa mat och film låter ju inte fel.. Sen andra hem till manda och luffa, och tredje ut med kamilan, tilda och några och dricka men jävla nykteristerna vill inte dricka så de blir jag själv men vill ju bli full.. så vi får se :) Skaffat mycket för bara mig så får väl spara resten, ska hämta ett lock och en vodka runt 7 och får xider av syster snart hoppas jag :) Men nu ska jag torka mitt hår och börja platta det samtidigt som jag ser film, honey hade jag tänkt looove it ! (L).

Känner mig som en ny människa efter inlägget igår och vill verkligen förändra mig så jag gör mitt bästa och får väl se hur det går! :) men iaf film nu så skriver jag antagligen mer senare :*



// mäända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0