Tisdag ('v

Man säger ofta att de går över, tiden läker ju alla sår och jag tror faktiskt på de. För även om man aldrig glömmer någonting lär man sig att bearbeta det och tillslut tänka mindre och mindre på de. Och om de tar 1 timma, 1 dag eller 1 år va spelar de för roll? 365 dagar är ett år, för 2555 dagar sedan hände något som skulle förändra hela mitt liv. Och förra året var ett helvete för mig. Men man lever ju vidare även om insidan känns som krossad is som håller på att smälta bort. Men nu ska jag muntra upp mig, och sånt haha..

Kom inte till skolan förrän tjugo i ett idag. Hade no sen hem och äta och nu sitter jag och pluggar. Ska ta ett bad snart och sedan luffa resten av dagen. Inte på humör för något annat..:*

// mäända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0