<33

de går ju bra med uppdateringen idag ! :D har kommit hem från manda nu :) jennifer och jennie var ju där med så de blev många skratt som vanligt när man är med er <3. men nu ska jag gå och tjata på mamma om att hon ska ringa den där jävla elektriken snart ;) 

puuuss :*


manda gumman, jag vet att jag svikit dig miljontalsgåner, vet att jag inte alltid behandlar dig som du är värd, utan mer som skit . och jag vet att du förtjänar bättre än mig .. men förlåt för allt de , jag är inte perfekt ingen är de, men jag försöker verkligen vara en bättre person , kämpar allt va jag har för att vara de. du är mitt allt, min livsglöd, min luft ja allt .. utan dig vill jag inte leva , ser dig som min syster , du är min familj liksom <3 älskar dig bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0