cuz in the end it doesnt even matter

tjoo bloggen ♥

sitter hemma hos manda nu :) väntar på våran pizza och kebabrulle ! ska bli mums :D idag vaknade vi båda vid halv tolv av ett sms ;) men vi låg i sängen tills tolv typ, sen gick vi upp och åt flingor, sen hem till mig och hämta grejer sen hit fixa oss och sånt, sen gick vi till konsum och köpte saker till nachos som vi ska äta sen ikväll :) köpte lite annat också , sen nu är vi här hos manda, bråkade om vem som skulle ringa och beställa pizzan :P de blev jag såklart -.- .  haha. sitter och lyssnar på linkinpark nu, haha en låt e bra iaf .

igår efter jag solat och duschat började jag ocka mitt hår lite smått , sen träffade jag sandra vid 6 :) vi åkte runt lite o så haha <33 kul vare iaf, sen vid halv 1 gick jag till manda och la mig i sofffan och somna (a) haha

men nu är jag på roligt humör så ska jobba mig så manda får lite damp :D alltid lika kul .

puuss :* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0