dåligt humör ...

har riktigt tråkigt nu asso .. o skit väder, ska väl göra mig ngt gott o sätta mig och glo på film ! myys liksom :). är väldigt sur nu också faktiskt, för ca en timma sen bad jag mamma åka iväg o köpa en grej .. så åker hon, sen tar de 1000 år innan hon kommer hem , så har hon köpt massa saker utan de jag bad henne om ! så jag typ dampa , sen säger jag att jag kan gå då .. så säger hon att ja ska de ! åh stör mig sa ju bara så för hon skulle åka igen ! stör mig riktigt mycket nu asso! sen e de massa bråk med en " kompis " också .. så blir ännu surare ! . allt är ju typ strul nu .. massa problem med kompisarna , tappar kontakten med vissa och bråkar med andra .. sjukt jobbigt att de tar på alla ens krafter. bråk för skit saker rent ut sagt. och mår inte så bra nu heller, hela kroppen är typ död kanske bara är trött vad vet jag ..

jaja ska dra mig ut o ta en cigg nu sen blir de film .


puuusss :*

 

de som gör att jag orkar med all skit nu..

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0