hemma hos bästismanda <3

är hemma hos bästis nu <33 hon plattar håret och jag sitter och lyssnar på musik och skriver lite här ! jennie och jennifer kommer hit snart så ska vi kolla film " i know who killed me " med lindsay lohan ;) sätt den 100 gånger men den är ju såå bra :D helt inne på lohan idag, först living lohan hela morgonen och nu snart film hahah.. men men ;) lockade håret lite slarvigt. förut innan jag gick men fick panik och fick för mig att de va ett spöke i källarn så stack till manda så snabbt jag kunde :) så blev ju inte nöjd med håret men de får väl fixas imon ist. haha helvete va jobbigt tangentbord här asso, skriver aslångsamt för att inte trycka fel hahaha.. men jag skriver väl mera ikväll när jag kommer hem, eller imorgon morgon ;) ha de så bra sötnosar

puuuusss :*

skit samma har iiiinget att göra så kan ju skriva ett tag till right :) inget att skriva men iaf, låten jag lyssnar på e bra iaf, ngn remix på im yours tror jag, brukar inte gilla remixer men den här va ruggit bra fan.. hoppas de blir fint väder imon haha.. verkligen inget att skriva nu kommer jennifer så får väl snacka med henne ist ! som sagt skriver mera imon el ikväll ..
puuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0