imon flyttar jag (:

har inte vart på humör för att blogga faktiskt . .massa bråk o eländen hela tiden att man inte vet hur man ska göra liksom :P .. men now im back again ! :D nu blir ni väl glada (;  ( skämt åsido .. ) . vaknade sent idag, vid halv tre .. skönt att sova ut efter alla tidiga morgonar.. idag har jag bara ätit massa kakor och kollat teve och pratat med manda i tele, som jag gör nu med :).  flyttar till henne imon (; . i tre veckor :D .

igår vaknade jag tidigt, drog med manda till solariumet , solade :) sen hem duscha och fixa mig :) . sen på kalas i frölunda ! va väl sådär ... sen hem o ut med linn :) käkade på bk o sen ba luffa ;) . sen pratade jag med emelie på kvällen, sociala va vi asso ... :P . men nu ska jag snart äta, och sen ringer manda mig igen, får väl packa också .. så får tvätta och sånt nu.

Pusssheeej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0