(L)

jahapp , jag skrev inget igår , men hade inte tid för datan ! , först vaknade jag runt två och då skulle jag skynda mig iväg och möta manda, så gjorde de, så gick vi till bräcke östergård och tog 21an till vågmästarplatsen och träffade jennie och jennifer , hyrde film som vanligt :) . sen stack vi till manda, eller dom till jennifer och jag o manda till manda, dom skulle äta o vi med, vi lagada pasta o vitlöksbröd , hahah . :) sen kom dom så vi spådde oss , såg film och snacka lite :) sen pväg hem snackade jag med sandra i tele ett tag<3 sen manda , haha sen hem ..

idag vakna jag vid 1 typ , gick till solariumet med manda, solade fyfan va varmt ! syns redan :D . sen hem duscha och sola lite ute :) sen äta och nu sitter ja här med manda i örat .. ska fixa i ordning mig nu faktiskt , juste sover hos manda i natt och stannar där tills fredag lördag :) . så bloggar från henne någon gång !

puuuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0