(L)

är hemma från båstad & halmstad nu .. kan skriva mer om de imon o lägga in bilder ..



har ni någonsin känt de som om hela livet speglar sig i ens ögon och allt som varit så bra, nästan perfekt bara tagits ifrån er ? som om hjärtat slits ut och sedan sätts tillbaka lika tasigt som de var innan . lämnat någonm man verkligen bryr sig om, bråkat med någon som betyder väldigt mycket , och man känner ingenting efter åt ? ingen sorg eller ilska , ingen glädje eller något , bara för man vant sig . liksom jahapp nu händer de igen varför ens försöka fixa de . jag vet de låter helt jävla fel, som om jag inte bryr mig , de gör jag verkligen, men jag känner inget . vet inte varför jag skriver, kanske pågrund av att jag inte sovit på 3 dygn ? eller kanske för hela jag är yr och förvirrad . ingen aning faktiskt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0