natt igen ..

gick ut med linn förut, luffa runt som vanligt .. stack till warta o hälsa på några, sen till eketrä bråkade lite hahaha .sen ner till bk o käka , så skulle manda komma så vi stack till coop o gömde oss , fan va kul de va ändå, jag helt inne i de rädd för hon skulle se mig. tar allt på blodigt allvar (a) . sen när vi träffat henne stack vi typ , snackade lite ... sen stack jag hem , snackade med jennifer i tele och smsade lite .. sen fick jag sticka ut gick runt i halva hamnen .... träffade sandra ♥. sen hem , o snacka i tele med sandra .. :P . och nu så sitter ja här o e hungrig .. ska käka ngt snart tror jag... menmen , imon ska man till sillvik om vädret e bra , annars film hos manda ! :D . men nu måste jag äta, sen sova . :) . skriver imorgon om allt .

PUUUUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0