redan uppe :)

drömde as läskig dröm inatt ! jag mathilda, linn och amanda skulle till bk, inget konstigt med de. men så kom de en blå skåp bil och knuffa in alla i den. den körde oss till typ en fabrik och dom bandfast oss i en stolpe och satte munkavlar för munnarna. sen bara en efter en så försvann vi, först amanda, sen linn , sen tilda.. asså jag grät när jag vakna xD låter inte läskigt men de va de ! och de känndes så verkligt också, hade tilloch med ont där repen suttit !




haha men iaf.. jag vaknade vid 10  i 9. tog en dusch och sen stack jag till kyrkby :) . skönt och gå, fast man fortfarande e lite skakig från drömmen och helt död av utmattning. somna vid 3 liksom.. men iaf :) manda kommer hit snart, hon kan ju inte sola så de får hon göra här ;). sen ska vi bada (?) vet faktiskt inte hur de blir! men nu ska jag  väcka mamma och be henne köpa pizza :D en  med tomat ost o skinka och extra kebabsås :D:D fyfan va gott och en iiiiskall fanta till de ! haha .. jaja bloggar mera lite senare !

PUUUUSS :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0