she´s so lucky :)

trevligt trevligt här hos manda :) britney på högstavolym o vi bara njuter av de härliga vädret . eller hon iaf jag ligger inne i soffan under en filt (a) fortfarande för kallt för at ja ska dra på mig bikini och lägga mig och sola. önskar verkligen jag var i grekland eller något och låg på en strand med en iskallfanta i handen och spanar in alla söta greker .. hahahahah. kanske ska lägga mig i solariumet och drömma om de ;). ne de får bli på fredag eller ikväll isf :) för imon drar jag och manda till tjörn över dagen o träffar hennea familj och solar och badar ska bli skönt .. nämen nu saknar jag filten och den saknar säkert mig så ska lägga mig under den :) haha, nachos om exakt 2 timmar, ni ska ba veta att jag längtar !! redan hungrig efter pizzan hahah


puuuuusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0