shopping (L)

har kommit hem nu :)

vid 3 kom amanda hem till mig, hon fick sitta och prata med syster eftersom jag va väldigt seg på att göra mig iordning ! hahah. men sen gick vi ner till dana och tog bussen in till domkyrkan :) gick in på gina och testade jeans, inga som passa.. sen in på bikbok och köpte ett linne för 50 spänn bara :) . sen gick vi till den där affären där dom säljer cheap monday.. asso nej tack ska jag ha såna får ja köpa dom på nk ist ! hahah . sen köpte vi glass och gick vidare mot jc och testade massa jeans .. sen in på gina igen hittade fortfarande inget :( . sen stack vi till h&m köpte ett linne och ett par shorts :) . då va vi hungriga så stack till mc donalds och tjocka oss, sen lindex, sen h&m igen o köpte bh , sen in i nordstan och köpte en väska :) . sen åkte vi hem till mig och slet ut våra shorts :P satt med slipmaskin och saxar hahha . men snygga blev dom ! :). sen kom mamma hem o gjorde mat till oss sen stack vi ut, luffade runt, köpte godis o sånt . träffade jennifer & linn följde dom hem :P linn berätta om mjölkmannen ! usch asso .. sen gick jag runt själv ute lite för jag inte orkade gå hem (: . nu sitter jag här o dricker bubbelsaft hahah.. men ska snart lägga mig i sängen tror jag, ska upp tidigt imon, manda kommer vid 11- 12 för att sola .. hahaha kommer somna , sen ska vi bada tror jag , alla idioter vill ju sanne medan vi vill sillvik , får se om vi åker dit själva :P men jag skriver imon morgon ! :D ha de så bra

puuuuss  :*

Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du haft en bra dag !

2008-07-02 @ 01:10:56
Postat av: sofia

kan du inte visa bild på de du köpte? :)

2008-07-02 @ 01:11:20
Postat av: jenny

mycket rea nu i alla affärer

2008-07-02 @ 01:11:44
Postat av: rebecca

fin headern har blivit ! :)

2008-07-02 @ 01:12:21
Postat av: sanna

din blogg äger ! :)

2008-07-02 @ 01:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0