shulululu :)

igår var jag väldigt seg.. väntade på manda och satt och kollade webteve .. sen när jag äntligen börjar göra mig i ordning så kommer tilda och tvingar ut mig så skyndade mig som fan och gick ut för att träffa henne :) vi luffade mest runt och kollade in folket som kommit till skolan . sen mötte vi linn o stack till manda :D . sen så träffade vi jennie & jennifer och då typ stack vi till miami o köpte fanta ... hahahhaha .. sen börja ja o manda dricka , o så drack vi lite mer , och lite mer . klunka lite o sen va en hel flaska vodka slut (a) . hahahha , stack ner till coop , sen till berget , sen runt , luffa o dansa på skolan hahaha ..

idag usch fyfan ! imorse kunde inte lyfta huvudet .. och mådde illa som fan , men de va värt de faktiskt ! :) ska börja packa nu flyttar till manda sen ..


skriver senare


puuuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0