söndag <3

igår efter jag skrivit inlägget under så stack jag ut.. eller egentligen först ringde en kille o sa åt mig att komma till bergsjön vid 8 .. så jag fick lite panik o ringde linn, som ja skulle möta på lekplatsen så stack dit o mötte jennifer o linn, försökte övertala dom att dom skulle följa med.. men de gick inte så ringde emelie o henne kunde man inte övertala heller ! så gick till manda o tiggde o bad :D . så hon följde med o linn jennifer och emelie fick va barnvakter åt matilda o simon ;) syyynd ! . men så jag o manda skyndade oss iväg till bussen och började åka in mot stan .. så kommer kontrollanter hahah panik , haha. sen tog vi spårvagnen ill bergsjön, smsade med jennie hela vägen typ :P . sen va vi där då .. helt vilsna visste inte vart vi skulle .. så smsade killen och sånt så träffade vi dom efter många minuters letande ! så fick vi grejorna :). sen stak vi till stan o käkade på donken (: . sen hem till manda, och där va min mardröm, simon :P han e så jobbig asso ! .emelie räddade mig några gånger (L) hahah. sen följde jag emelie hem , typ hela vägen (: så gick mkt, sen telefon hela kvällen :*. och mådde skit skakade och frös o hade feber ... usch.

men idag vaknade jag för någon timma sen, åt fattiga riddare :) o snackat med manda ! kul ikväll asso ! :D men nu ska jag ta mig en dusch och fixa i ordning mig,

apropå ingenting utan tutan jag hörde nu, gothia folk har kommit till skolan .. jobbigt när dom kommer mitt i natten och morgonen typ 10 och skriker .. haha men ska inte klaga :)


puuuss :*




ingen är så äkta som du gumman livet ut <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0