söndag idag igen :)

jag bloggar ju aldrig nu förtiden ! riktigt dåligt tycker jag .. men iaf

igår var jag hos manda , såg på gangs of new york :) innan de träffade jag sandra en snabbis .. sen när ja skulle till manda köpte jag med mig chips och pizza! :)  va hos manda till ett typ sen stack jag hem :)

idag då vaknade jag vid halv 12 .. och inte gjort så mkt ! tittat på living lohan på alluc :) . sen löpte jag mig en ny locktång :) och nu städar min syster mitt rum , jag är i chock ! men rent blir de så ska man klaga ? ;) . men nu ska jag ta mig en dusch , äta, locka håret och sedan bege mig till manda bästis :) skriver mera imon de loovar jag !

puuuusss :*





en vecka sen , manda jag jennie mathilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0