godnatt ! :)

är helt död nu, huvudet värker som aldrig förr och hela jag skakar och fryser . vet inte vad de beror på faktiskt .. har inte packat ngt idag om jag ska va ärlig, orkade inte :P får gö de snabbt imon, ska bli skönt att komma ifrån hemmet faktiskt , synd att de inte e längre bort så man kommer bort från alla problem också , men sån tur har man inte ! :/ . imorgon har jag inga planer faktiskt , eller jo ja ska ju till manda , fast vet inte om ja drar dit på onsdag som jag tänkte först .. får se faktiskt :). men nu ska jag gå och ta mig en tablett och sedan gå o lägga mig , vi hörs imon

puuuss :*



amanda , bästavän sen 4 år tillbaka, finns där i alla väder . bättre finns inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0