torsdag (L)

igår va de stress stress stress hela dagen verkligen. vaknade och fick reda på att alla bestämt att vi skulle se på film hemma hos manda . så skyndade mig att fixa mig och sen halv springa till bräcke östergård . möta manda på vägen, ringa folk o fråga vart dom var.. sen träffa jennifer. :) då åkte vi till hemmakväll och hyrde tre filmer och köpte dricka . sen buss hem till amanda. sitta och vänta på linn och sandra. sen när dom kom stack jennifer o linn o hämtade deras pizza, sen kunde vi se på film.. one missed call , såg vi... har sett den kinesiska versionen innan så vista vad som skulle hända hela tiden. lite tråkigt :P . sen såg vi någon komedi som bokstavligen sööög. sen kom emelie med .. sen stack vi ut till warta , lite trök lite bråk .. hahah . sen fick ja följa jennifer hem.. sen när ja va hemma fick ja skit för jag va ute .. så satte mig framför datan o va på världens dåligaste humör, så bråkade med dom flesta .. men men..

Idag vaknade jag först vid halv 5 ! av ett sms . sen somna jag igen , vaknade vid 9 .. sen somna ja igen vakna vid 12 av alarmet , sen somna jag om o gick upp vid 1 :). duschade väääldigt länge som vanligt , sen satte jag mig framför teven.. o här har jag suttit typ hela dagen , så nu ska jag nog äta något, har knappt ätit på ett dygn nu (; menmen..

nu ska jag fortsätta kolla teve och sedan tvinga mamma köpa pizza till mig.. men nu börjar de bli spännande på teven :) skriver mera senare ..

Puuuuusss :*



jag och amanda i förrgår innan bion
  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0