dagarna som varit


nu har jag vaknat, ätit och gjort i ordning mig :) rätt seg, vaknade vid 12.. manda e här nu också :) hon hade glömt sina hörlurar här så hon skulle hämta dom o nu har hon fastnat ;). men får ju berätta om dom två dagarna jag missat att blogga

I torsdags vaknade jag suuuper tidigt , halv 6 ! gjorde i ordning mig och vid halv 7 träffade jag nicole som följde med mig till doktorn .. sen när jag var hemma vid halv 11 somna jag och vaknade vid 12. då fick jag sms av linn om att vi skulle mötas på eketrä klockan 1 ! så jag skyndade mig som fan tog på mig bikini, smörjde in mig med solkräm och packade ner allt i väskan, sen skulle vi mötas halv två ist så slöa lite :P . gick ner till dana, stog o väntade på linn & tilda :) sen tog vi bussen och mötte amanda och emelie . då åkte vi till wiselgrensplatsen och köpte bullar dricka och chips :) . sen åkte vi till sillvik :) . asvarmt så as skönt , badade is kallt i vattnet och jag va i först ! haha :D. sen solade vi, badade igen, fiskade krabbor, skratta och allt sånt . myyssen skulle vi ta bussen hem så kom den om 50 minuter så satte oss vid ett bord och pratade :). sen åkte vi hemmåt , då fick jag min mobil ! :D så sen skulle ja köpa pengar till mobilen så drog med linn ner till statiol :) sen hem o sms & se på one tree hill :D . haha ;) .

sillvik :)



emelie, linn och tilda <3

Igår så skulle jag vakna vid 10 , men orkade verkligen inte, så låg i sängen tills 20 över tolv, o vi skulle mötas halv ett ... så jag duschade och verkligen segade mig, sen bestämde vi oss för att mötas 1 ist , sen kvart över :P.. så fixade mig och gick ner till dana, pratade med manda i tele och väntade på linn och tilda :) . sen kom ju dom så vi satte oss på bussen, mötte manda, sen emelie :) . sen på spårvagnen in till heden mötte vi emelies kompis michelle :) . så åkte vi in till heden, så sjukt varmt och mycket folk. gick och träffade massa med folk i många timmar, bara gick o gick. så kom en tjej som hette matilda och var med också :) . sen träffade vi philip holm också :) sen skulle vi kolla på jennifers match men den var på guldheden så gick för att ta 10ans spårvagn :). sen när vi då kom till ändhållplatsen var de ingen fotbollsplan där :S så vi frågade vart vi skulle, och då hade matchen börjat för länge sen. så vi sprang hela vägen och de va rätt långt, ner för en konstig trappa, och hittade rätt :) . så tittade på matchen :) sen väntade vi på bussen, körde tilda i kundvagn :D . sen in till stan och åt på donken . då stack philip .. sen byta tildas skor då stack michelle :P . sen buss hem, manda stack och jag emelie linn och tilda skulle bada i sannegården .. hahaha! . sen hem till mig och åt glass och busringde folk (a). sen följde jag emelie till eketrä så kom linn, följde med henne till statoil. sen hem och äta sen sova (: . hahah .


heden, matilda, michelle och emelie <3



mathilda <33



jennifer <33



på donken sen (;



sannegården <3

men nu ska jag gå ut i solen med manda :) skriver mera senare

PUUSSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0